onsdag 12. november 2008

Skrivesperren over

Yes! Da har jeg hatt en liten personlig skrivesperre i et par dager!
Jeg har bare rett og slett ikke visst hva jeg skulle skrive om, de siste dagene har jeg jo egentlig vært ganske kjedelige.

På mandag var jeg på håndballkamp med Axel og Sandra!
Startet med at jeg nærmest TVANG Axel til å komme til meg, fordi jeg kjedet meg.
Etter litt dro vi å møtte Sandra, som var veeeldig sulten. Så derfor dro vi på kiwi, hvor Sandra skulle ha druer, boller og sjokolade!
Etter det gikk vi et par kilometer, før vi var fremme i hallen for å se jentene spille håndball!
Etter en halvannen times tid med snoking på mobiler, bilder og heia rop, skilte vi vår vei!
JEG LØP HJEM.
(Fælt så jævlig mange "etter" det skulle bli.)
Blinkskudd av Sandra:




Tisdagen var det lekser og slækking som gjaldt!
Jeg gjorde vel egentlig INGENTING på tirsdag, bortsett fra å gjøre en medialekse!
Leksen bestod på å skrive en artikkel om rødhette og ulven, som om den skulle vært i en avis.
Jeg valgte å ta hele greia i photoshop, og her er resultatet:


(Ble elendig kvalitet etter å ha lastet det opp på bloggen!)


I dag har vært nok en kjedelig dag, med spansklekser!
Fikk tilbake matteprøve i dag da, med teksten:
"Strålende! En perfekt oppgave med perfekt føring!
Karakter: 6
HOHO, fornøyd med den :D
Gleder meg til i morgen!
Det blir siste skoledag før helgen, deilig.
Etter skolen skal jeg ta sol med Snorre, så får vi se hva som skjer seinere.

Ingen kommentarer: