søndag 9. november 2008

Charlotte er en søt, snill og SLEM kattepus!


Her har vi altså Charlotte i sitt riktige element, djevelhornene er sjult bak fountation og puseører!
Charlotte var den første som fikk linken til min eksperimentelle blogg, etter hun fikk linken så skrev hun "Regner med at du kommer til å skrive et innlegg dedikert til meg", eller noe slikt!
Så her er innlegget!

Hvordan ble jeg kjent med Charlotte?
JO, hun var en BITCH på nettby, det var første gang vi "snakket" til hverandre.
SELVSAGT fikk jeg vite litt etter at vi skulle begynne i samme klasse på videregående.
"faen i helvette" var den første setningen som traff meg det sekundet.
Etter et par pinlige uker med blikkslenging og total stillhet mellom oss, havnet vi også i samme matteklasse! "fy faen så heldig jeg er med klassene" var nok en smule ironisk tanke som traff meg.

Etterhvert begynte vi faktisk å bli hyggelige mot hverandre, og koste oss i mattetimene med vår kjære mattelærer Olav Sverre Berg. Mattetimene bestod stort sett av snakking, tulling, og å få til diverse blinkskudd av hverandre! Her er et eksempel, som også viser hvor glad Charlotte er i det fantastiske faget, mattematikk:



Nå har vi altså gått sammen i snart 1 og et halvt år, og det har vært en meeeget fint stund med kjære Charlotte!

Nå gidder jeg egentlig ikke skrive mer, men dere kan tenke dere hva jeg har fått oppleve med en slik snill, men djevelsk hitler pus som Charlotte :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååååååh,takk for det nederste bildet<333sååå fint:)

ahy sa...

Det er et bilde i ypperste klasse!