fredag 7. november 2008

Ferdig med kino og fest!

Nå ligger jeg i sengen til Matz og snakker med FJK som ligger i sofaen ved siden av meg!
Ferdig med kinoen og festingen, så her kommer en liten oppsummering:
Som sagt, så har jeg vært på James Bond premiæren i dag, filmen syntes jeg egentlig var genial, selvom det ikke hadde hele "James Bond" preget over seg.
Skal ikke si noe mer om filmen, så jeg ikke avslører for mye for personer som ikke har sett filmen enda.
Men uansett, jeg var på filmen med Snorre og Eskil, vi kom i avisen sammen! Her er bildet:
http://fbred.publicus.com/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=FB&Dato=20081107&Kategori=SPEILET&Lopenr=33496628&Ref=PH&Params=Itemnr=17

Etter kinoen så dro jeg rett hjem til Matz, for her var det fest!
Hadde det kost med stort sett bare kjentfolk, selv om noen personer ble alt for fulle!
Ta for eksempel Ola, han drakk seg ALT for full.
Han sovnet i sofaen, noe som ikke var så veldig lurt:
En gjeng som satt oppe mens jeg var nede, bestemte seg for at de skulle "tulle" med Ola.
Ola ligger oppe i sofaen nå, de Osloguttene som "tullet" med Ola har:
- Skinnet han.
- Barbert øyebrynene hans.
- Tegnet over hele annsiktet hans.

Altså, det å tegne noen i ansiktet kan jeg ta som en spøk, MEN SKINNE NOEN OG FJERNE ØYEBRYNENE!? ..det blir for drøyt.
Jeg har tatt bilde av Ola, som jeg ikke er sikker på om jeg skal legge ut enda.
Jeg spør Ola om lov i morgen, når vi får liv i han.
Jeg er MEGET spent over hvor sur Ola kommer til å være, sikker på at jeg hadde vært det iallefall!

Nå sier jeg takk for meg (for i kveld.)

Ingen kommentarer: