torsdag 6. november 2008

NY START!

Læreren har akkurat gått fra Spansk-timen, og vi ser filmen "Dirty dancing II"
Nå kjeder jeg meg, så traff tanken meg. "Skal jeg starte en ny blogg?"
Før så blogget jeg jo, mye. Etterhvert ble det mindre og mindre blogging, på grunn av at jeg fant andre aktiviteter å forbruke fritiden min på. Nå merker jeg at aktivitenene stilner, så derfor kan jeg kanskje spare litt tid til ny blogg? (Deres meniger jeg er ute etter her, egentlig.)
I dag skal skal jeg på kinopremiære, filmen Quantum of Solace, med James Bond er på listen denne kvelden, gleder meg! Det er påbudt med penklær for å se filmen i kveld, så da blir dette anntrekket, kanskje jeg skal bytte ut slipset med en hvit sløyfe? :



Etter jeg har vært på kinoen, skal jeg rett på fest. Jeg gidder ikke å skifte før jeg drar på festen, så møter like så godt opp i dress!

Forresten så er dette kun en test-start av bloggingen, så linken til denne vil ikke bli gitt ut til venner og nære før jeg innser at jeg kommer til å fortsette med bloggingen.

Au revoir! ..for en liten stund. (Eller kanskje, "Vi blogges!" ?)

Ingen kommentarer: