fredag 14. november 2008

Kjedelig helg!

I dag skal jeg i bursdag til søskenbarnet mitt, det samme skal jeg i morgen ..og på Søndag.
Så dette blir nok ikke så spennende helg fra min side!
Etter bursdagen på Lørdag skal jeg på fest, GLEDER MEG!
Så der har dere den "spennende" helgen min, men Lørdags kveld blir nok bra :D

I går tok jeg faktisk sol for første gang på to måneder, det var lite vellykket.
Før så tok jeg jo sol i 32 min. hver gang, men det gikk ikke like bra nå.
Rørene hadde AKKURAT blitt skiftet, så det var litt mer styrke, på litt lenger tid enn hva jeg egentlig burde tatt. Så i går var jeg passe rød i trynet, men det har forsåvidt gått over nå. Heldigvis.
Altså, for to måneder tilbake tok jeg sol kanskje 10-15 ganger på tre uker, så da ble jeg ganske brun, med tanke på at jeg allerede hadde bygget opp grunnfarge fra før i Ayia Napa & Spania.
Nå blir det straks syden igjen, den 19. desember. Derfor tenkte jeg at jeg skulle starte å bygge opp litt farge før det! Tenkte jeg skulle bli slik som jeg var for de månedene tilbake, da var jeg brun:


Hva syntes du om folk som soler seg ofte?

3 kommentarer:

Sofsen sa...

Åhh, du er så digg ass, lzm!
MSN?
NR?
FACEBOOK?

Koz og klemz fra hemmelig beundrer.


Oi, jeg var visst ikke så hemmelig likevel, fant jeg ut :(

ahy sa...

hohoho!
åh min gud_hansen*alfakrøll*håtmeil dåt cåm!
FØRTIENFØRTITOFEMTIÅTTEFEMTIEN!
KONGEN ADRIAN HANSEN PÅ FACE LIXM ;*

maddiieeatthedisco sa...

jeg bryr meg ikke om folk soler seg eller ikke :P jeg har faktisk aldri gjort det.. kanskje derfor jeg er så bleik :S