mandag 3. mai 2010

Til du som leser dette, så kan jeg informere deg om at det ikke er noe spennende å se på denne bloggen i det heletatt, så bruk den verdifulle tiden din på noe annet. Dette er en blogg jeg kan anbefale istedenfor. Forfatteren er kanskje ikke så pen, men herregud så kul han er!


















Til du som har alt for lite å gjøre i hverdagen, les ivei:
Snart et år siden jeg har skrevet et innlegg nå!
Skulle til å kommentere på en blogg, så kom jeg på at jeg faktisk har en blogg selv også (mer eller mindre.) Det førte altså til at jeg skriver dette.
Jeg er russ, og det er gøy. Denne uken er stappet med tentamner, det var også forrige uke. Så gratulerer til skolesystemet med å ha roet ned en russ i russetiden, ved å presse inn to uker med tentamner midt i russetiden.

Dette er nok det siste innlegget på denne bloggen som kommer til å handle om meg.
Det betyr ikke at det er det siste innlegget her. Brått en dag får jeg kanskje lyst til å henge ut en person på bloggen min, slik enhver ekte blogger ville gjort. Da kan jeg kanskje spre masse dritt til den ene faste leseren jeg har i måneden, da blir det liv og røre i sakene!
(I <3 DRAMA)

HADET PÅ BADET

Ingen kommentarer: