fredag 1. mai 2009

Jess, da var det tiden for et nytt innlegg. (etter nesten tre mnd)


I dag burde jeg egentlig vært ganske dårlig, men det er jeg ikke! Hadde en drøy gårsdag, kan fortelle litt:
Startet med at noen av gutta dro til Snorri, satt på terrassen og koset oss i sola mens vi vorset.
Etter dette var det tid for festen, som var en bursdagsfest med temaet "Sommer/Hawaii"
Festen var gøy, hadde det utrolig morsomt!
Når vi startet å gå samlet fra festen, fant HC ut at han skulle bade, det gjorde han.
Etter det var det bare å fortsette turen hjem, som tok en drøy halvtime-tre kvarter før jeg ble hentet av mamma.

I dag ser det ut til å være greit vær, så jeg vil ut!


Her har vi et mindre pent bilde av meg, som viser hvor brun jeg skal bli til sommer.
GLEDER MEG TIL VARMEN.

3 kommentarer:

MonicaBeach sa...

Haha sykt søtt det første bildet.

Jørgen A. Fiasco sa...

Takk for infoen puuuus :D

ahy sa...

Np, Jørgen! <3